Photobucket Photobucket

Mulakan langkah........



Alhamdulillah....pagi ini saya dapat mulakan hari dengan ayat-ayat suci Al-Quran, zikir dan doa. Walau pelbagai permasalahan menghimpit diri, terasa ALLAH Maha Baik kerana masih memberi ketenangan ke dalam hati saya sehingga saya boleh tersenyum manis pagi ini...Alhamdulillah, segala puji hanya bagi-MU Ya ALLAH.... :)



Bukan mudah menempuh dugaan ini..atau saya lebih akui dugaan ini adalah  kafarah/ balasan dari kesalahan2 saya yang lalu. Mak saya pesan, banyakkan istighfar, setiap masalah atau ujian sekarang adalah dari tangan kita sendiri di masa lalu. Dengan linangan air mata, saya mengakui dengan senyuman pahit. Mak...insan paling mulia dalam hidup saya. Sentiasa bersama dan menerima saya ..sehingga saat ini. (T_T)



Sampai disini sahaja dulu...azan zuhur dah berkumandang....jom solat jom! :)

**to be continued**

No comments:

Post a Comment